ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

من هنوز هم بچه م.....

من دوس ندارم بزرگ شم. من دوست دارم همین جوری بمونم با همین روحیات و با همین اخلاق که همه بهم می گن تو چرا این قدر بچه ای..... لوس نیستم ها! بچه م! چرا وقتی می شینم با بچه ها صحبت می کنم و پای حرف های قشنگ و شیرین و پاک شون می شینم و از دید اونا به دنیا نگاه می کنم، همه من رو هم تو دسته ی اونا قرار می دن....


من دوست ندارم بزرگ بشم. بزرگ شدن یعنی چی.... بزرگ شدن یعنی بدجنس بشی، یعنی مسائل جنسی برات مهم بشه، یعنی به همه نارو بزنی و فقط خودت رو ببینی، یعنی جلوی این و اون گریه نکنی، یعنی خودت رو بگیری، یعنی فقط به پول و مقام فکر کنی، یعنی وقتی خنده ت می گیری بلند نخندی، یعنی به خاطر مصلحت دروغ بگی، یعنی دیگه ذوق و شوق نداشته باشی، یعنی یعنی یعنی..... اه.... همه ی خصلت های بد تو آدم بزرگا جمع می شه.


اگه بزرگ شدن به این چیزهاست من هیچ وقت دوست ندارم بزرگ شم و متنفرم از بزرگ شدن.....

من دوست دارم به علایقم برسم به خاطر دل خودم،آره! یعنی دوست دارم نقاشی بکشم، دوست دارم وسطی بازی کنم، دوست دارم بدوم، دوست دارم به تموم اتفاقات و ماجراها از دید خوبش نگاه کنم و اگه مشکلی بود اون رو برای خودم سوء تفاهم تلقی کنم، دوس دارم به تموم آدما لبخند بزنم و با تموم شون مهربون باشم، دوس دارم به همه ی اونایی که می شناسم بون هیچ چشم داشت و منتی کمک کنم و آدم بزرگا بهم نگن تو چرا اینقدر ساده ای چرا این قدر خری، من دوس دارم که به همه کمک کنم و انتظار هیچ جبرانی رو هم از هیچ کس ندارم، دوست ندارم به خاطر پول یا خانواده  یا محل زندگی دختری باهاش دوست بشم، برای من فقط خود اون پسریا دختر، اخلاقش و مهربونیش مهمه و بس،  من بدم می یاد که به کسی نارو بزنم، من بدم می یاد که برای چیزی حرص بزنم، بدم می یاد برا به دست آوردن چیزی کسی رو از خودم دل خور کنم، من دوس دارم همه جا خودم باشم، برای من فکر بقیه مهم نیست، دوس دارم وقتی توی یه جمعی هستم اطرافیانم رو شاد کنم و بخندونم شون، می خوام بین بودن و نبودن من یه فرقی باشه ، از اینکه ساکت بشینم یه جا و خودم رو بگیرم و با کسی قاطی نشم حالم به هم می خوره، دوس دارم وقتی که خوشحالم بپرم بالا و پایین، دوس دارم شلوغ بازی دربیارم، دوست دارم وقتی ناراحت می شم گریه کنم....

دوست دارم همه بدونن که من اینم.... همینه که هست.....

اگه باز هم من بچه م پس بذار بمونم. چون تا وقتی قرار باشه بزرگ شدن به معنی به دست آوردن اون صفات بالا باشه من حالم از بزرگ شدن به هم می خوره.

تو بزرگ شدن رو تو چی می بینی؟!   


 

دوستای عزیزم.....ادامه مطلب یادتون نره+نظر

========================================   

چرا میگن بچه ننه؟؟!! نمیگن بچه بابا؟؟!!!!

مامان
- بعله ؟
- من می خوام به دنیا بیام ...
- باشه .
- مامان
- بعله ؟
- من شیر می خوام
- باشه
- مامان
- بعله ؟
- من جیش دارم
- خب
- مامان
- بعله ؟
- من سوپ خرچنگ می خوام
- چشم
- مامان
- بعله ؟
- من ازون لباس خلبانیا می خوام
- باشه
- مامان
- بعله؟
- من بوس می خوام
- قربونت بشم
- مامان
- جونم ؟
- من شوکولات آناناسی می خوام
- باشه
- مامان
- بعله ؟
- من دوست می خوام
- خب
- مامان
- بعله ؟
- من یه خط موبایل می خوام با گوشی سونی
- چشم
- مامان
- بعله ؟
- من یه مهمونی باحال می خوام
- باشه عزیزم
- مامان
- بعله ؟
- من زن می خوام
- باشه عزیز دلم
- مامان
- بعله ؟
- من دیگه زن نمی خوام
- اوا ... باشه
- مامان
- .. بعله
- من کوفته تبریزی می خوام
- چشم
- مامان
- بعله ؟
- من بغل می خوام
- بیا عزیزم
- مامان
- بعله ؟
- مامان
- بعله
- مامان
- ... جونم ؟
- مامان حالت خوبه
- آره
- مامان ؟
- چی می خوای عزیزم
- تو رو می خوام .. خیلی
- ... 




***
- بابا
- بعله ؟
- من می خوام به دنیا بیام
- به من چه بچه .. به مامانت بگو
- بابا
- هان؟
- من شیر می خوام
- لا اله الا الله
- بابا
- چته ؟
- من ازون ماشین کوکی های قرمز می خوام
- آروم بگیر بچه
- بابا
- اههههه
- من پول می خوام
- چی ؟؟؟؟ !!!
- بابا
- اوهوم ؟
- منو می بری پارک ؟
- من ماشینمو نمی برم سرکار تا پارک تو رو ببرم ؟
- بابا
- هان ؟
- من زن می خوام
- ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می ده هنوز
- بابا
- ....
- من جیش دارم
- پوففف
- بابا
- درد
- من زن نمی خوام
- به درک
- بابا
- بلا
- تقصیر تو بود که من به دنیا اومدم یا مامان
- تقصیر عمه ات
- بابا
- زهرمار
- من یه اتاق شخصی می خوام
- بشین بچه
- بابا
- مرض
- منو دوس داری
- ها ؟
- بابا
- ...
- بابا
- خررر پفففف
- بابا
- خفه
- بابا
- دیگه چته ؟
- من مامانمو می خوام

از اول همینو بگو ... جونت در بیاد

نظرات 21 + ارسال نظر
یکتا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 http://bi-hamzaboon.blogfa.com

اووووووووووووووووووول!!!

سلام آریا جان. اومدم واسه آپ جدیدم دعوتت کنم دیدم آپی!!!

بهم سر بزن، نظرتم بگو ؛ مهمه!!!

الان میرم مطلبتم میخونم. اما نخونده میگم قشنگه، مثل همیشه.

منتظرتما

سلام یکتا جان.منم داشتم میومدم دعوتت کنم دیدم خودت اومدی.

الآنه میام پیشت دوست خوبم.

ممنون ممنون

بلوغ دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:53 http://blugh.blogfa.com/

ممنون که اومدی بلوغ و نظرت رو هم گفتی. ما هم اونجا جواب دادیم.
در مورد آپت هم به نظرت نمیشه هم بزرگ شد وهم اون ضفات رو نداشت؟
بالاخره در نظام هستی نمیشه تغییری اساسی ایجاد کرد ولی میشه با قوانین صیحیح اون جلو رفت و از بزرگ شدن هم به همون اندازه بچگی لذن برد.

الآنه میام جوابمو بگیرم...........
حرفتون هم درسته منم نظرم همینه دیگه چیکار میشه کرد؟؟!!!

ارسلان دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:45 http://11arsi.blogsky.com

سلام آریا جون در مورد آپت باید بگم حس خوبی هستش همین
راستی
ارسلان فارق از قضایای چند آپ اخیرش
مثل گذشته آپ کرده
منتظرت هستم
فعلا

سلام داداشی.ممنون
بهت سر میزنم
بای

sara دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:15 http://dontcry.blogfa.com

ممنونم که اومدی من بعضی اوقات که عصبی میشم و حالم از پسرا بهم بخوره آنتی بوی میشم پیشاپیش عید تو هم مبارک ببببببببببببایییییییی

از تو هم ممنون که بهم سر زدی.بازم ممنون.
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی

شیما دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:03 http://www.shimanarges.blogfa.com

سلام خوبی؟
یایا بیخی(بیخیال)من شوخی کردم گفتم قهر والله الان بچه ها هم دیگه قهر نمیکنن
اپت(قسمت ادامه ی مطلب )خیلی قشنگ بود...................
اما نظر من در مورد مطلب اولت اینه که ادم بزرگ بشه بهتره تا این که توی دوران بچگی بمونه من خودم شخصا بی صبرانه منتظرم ۱۸ سالم بشه!

سلام.ممنون
منم شوخی کردم گفتم آشتی.اگه یکی قهر کنه همون که قهر کرده باید بیاد آشتی نه اینکه اونطرف ازش خواهش کنه.....(شوخی کردم)
ممنون............
حالا وقتی ۱۸ سالت شد میفهمی.منم مثل تو بودم.

عسل دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 22:22 http://khaj.blogfa.com

سلام عسیس خوبی؟
میسی خبر دادی
اپ ناسی بود
خوش به حال بچه ها چه دنیای قشنگی دارن
منم دوس داشتم تا همیشه بچه باشم و..
همه رو اندازه 10تای بچگی هام دوس داسته باسم

سلام عسلی.آره خوب خوبم
میسی که سر زدی بهم
به ناسی تو که نیست
خوشحالم که هم عقیده ایم

عسل دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 22:22 http://khaj.blogfa.com

۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞
!________________.♫♥.________________
!________________.♥♫♥.____________.♥. * .* ..
!________________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. * .* . * .
!________________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. * .* .
!_______________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * . * .
!__________-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * .* . .
!_____.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥. * . * . * . * ..
!__________-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * ..
!_______________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * . . .
!________________.♥♫♥♫♥._-.♫♥♫♥. * . *. * . * ..
!________________.♫♥♫♥.______-.♥♫♥. * .* ..
!________________.♥♫♥.____________.♥. * . *.♥
۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞۩♥۩۞

اشکان سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:58 http://bighararboys.orq.ir

سلام داداشی
منم دوست نداشتم هیچ وقت قاطی ادم بزرگا بشم
هر چی از کثافت کاریاشون بگی بازم کمه
همه هم تو این که بزرگن توجیه میشه
دنیای معصوم کودکی خیلی بهتر از بزرگ شدنه
همه قبل از اینکه ۱۸ سالشون بشه دوست دارن بزرگ بشن همین که ۱۸ رو رد کنن میگن ای خداااااااا کاش بچه بودیم
راست میگی وقتی بزرگ میشی میگن نخند بازی نکن این کارو نکن این کارو بکن
بچگی با تمام شیطنتش یه دنیاییه که ادم اونو ناباورانه و در حالی که اصلا به فکرش نیست میگذرونه
کاش بچه بودیم...
مرسی
فیلا

سلام اشکان
آره حرفات کاملا درسته.خوشحالم که باهام موافقی
کاش بچه بودیم
ممنون که سر زدی
بای

اشکان سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 http://bighararboys.orq.ir

بچه ننه هم خیلی با حال بود:)))))))))))))))))

ریحانه سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:42

سلام...خوبی؟...خوشی؟...سلامتی؟....ایول دمت گرم باحال بود.بچه ننه ام که دیگه محشر بود...
بزرگ شدنم کار بیخودیه ها واقعا...

سلام....ممنون.....بازم ممنون.....دم شما گرم که بهم سر زدی.
مممنون
آره واقعا.

Armin Arman سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:10 http://www.bia2bl021.blogsky.com

سلام

کجاااااااااااااای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام

الآنه میام

عسل سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:55 http://khaj.blogfa.com

´¸.•*¨)[گل] ¸.•*¨)[گل]¸.•´¸.•*¨)[گل] ¸.•*¨)[گل]
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-•~-.¸,.-~*

تو از من بی خـــــــــــــبر من ازتودلتنگ[گل]
جـــــــــــدایی بین ما فرسنگ فرسنگ[گل]
دلم از شــــــــیشـــــــــــــــــه اماندانم[گل]
چه کس بر شیشه یمن می زندسنگ[گل]


,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-•~-.¸,.-~*
´¸.•*¨)[گل] ¸.•*¨)[گل]¸.•´¸.•*¨)[گل] ¸.•*¨)[گل]

خودت گلی عسلی...واسه چی گل می فرستی؟؟؟
ممنون
ممنون

بلوغ سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 18:01 http://blugh.blogfa.com

آپی جدید برای آنهایی که با نوجوانان سر وکار دارند.
علاقه مندان " روش کنترل شهوت و مسائل جنسی " را در بلوغ بخوانند.

بهتون سر میزنم..

مهسا چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 http://seven0rang.blogfa.com

سلام خوبین؟
ببخشید دیر سر زدم......
منم عاشق بچگی هامم....
کاشکی میشد برگردی به همون زمانا....
داستانت زیبا بود....اما گاهی برعکس هم میشه...
ممنونم...
فعلا
بای

سلام.ممنون.
خوشحالم که هم عقیده هستیم
ممنون که سر زدی بهم....
بای

اشکان یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:43 http://eshgheman71.blogfa.com

سلام و درود بر شما
اپ جدید دارم حتما بخونش
وبلاگ زیبایی دارید
کارتون واقعا عالی 20
وبلاگ من مجموعه ای از داستانهای طنز و عاشقانه و پندآموزه خیلی دوست دارم از وبلاگم بازدید کنید
تبادل لینکم میکنم
اگه خواستی لینکم کنی با نام * داستان های شیرین * لینکم کن
بعد بیا تو وبلاگم تا لینکت کنم
بدرود
حتما به من سر بزن

سلام.ممنون
بهت سر میزنم.همین الآن هم لینک میشی
بدرود

پارسا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:22 http://boylovers.blogsky.com

سلام
بعد از چند وقت چنتا وبلاگ بچه هارو سرک کشیدم
اینطور که میبینم مثل قبلا حرف نداری و تکی

سلام
ممنون که هنوز منو فراموش نکردی

پارسا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 00:26 http://boylovers.blogsky.com

من هیچ وقت دوست نداشتم بزرگ بشم
دوست دارم برم تو یه دشت انقدر بدوام که بیفتم وسط همون دشت از خستگی بخوابم
دیگه خنده هام معنی نداره
اون موقع ها از ته دل میخندیدم اما الان...
فکر اینکه منم مثل بقیه آدما گرگ بشم دیوونم میکنه
ولی دنیا مجبورت میکنه تو هم مثل بقیه شی
لعنت به من

واای چقدر قشنگ..

چرا اینجور؟؟ بابا بخند.هممون بزرگ میشیم اما میتونیم کاری منیم که دلامون به پاکی و قشنگی بچگی هامون بمونه فقط باید خودمون بخوایم...

ملومه شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:35

سلام پنجه طلا

این مطلبت خیلی باحال بود مثه خودت
منم خیلی حالیدم اه اه اه ببخشید ینی حال کردم

Do not think Dirty

سلام چی؟!!!

خودت باحالی همه چی رو باحال میبینی
ممنون که سر زدی

بهزاد یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:17

سلام
طراحی وبت علیه یعنی خاصه
چند روز پیش مطلبی خوندم که نژاد
آریائی یک دروغ ساخته غربه که ایران روبه غرب متصل کنن واولین بار هم توسط یک غربی مطرح شده در حدود 150 سال قبل که قبل از اون کلا اسمی از نژاد
اریائی نیست ودر تاریخ چنیین اسمی نیست وبعد از اون منبع غربی تکرار شده
وبرای بزرگی این نژاد ساختگی تخت جمشید وآثار اتاریخی کشور روهمه به اون نسبت دادن
واینکه نژاد ایرانیان نژاد تورانی هست ونژاد خاصیه
تحقیقات دراین زمینه زیاده اگه دوست داری
پس صدات میزنم پسر تورانی

سلام
ممنون
نمیدونم این مطلبو از کجا خوندی؟؟ اینا رو فکر کنم همون آدمایی بهم بافتن که قراره اسم کوروش و داریوش رو هم از کتابای درسی و از تاریخ حذفش کنن. این لقب و نژاد آریایی هم قرن ها پیش که هنوز غرب واسه خودش چیزی نبوده به ایرانیا گفته میشده. نمیدونم چرا بعضیا هر چی رو میخوان ازش بد بگن به غرب نسبتش میدن.واقعا مسخره س.
نه همون پسر آریایی فکر کنم بهتر باشه

پریا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 http://paria-asemouni.blogfa.com/

جالب بود

خودمم چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:14

سلم
دیروز از یه بچه پرسیدم دلت می خواد بزرگ بشی اندازه من.گفت آره.می دونستم اینو می گه چون ما آدم ها خیلی نادونیم.

سلام

!!!!!!!؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد