ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

ღ♥*•سرزمین آرزوها•.ღ*•

اگر خدا آرزویی را در دل تو انداخت بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده...

چقدر دوست داشتن زیباست...

دلتنگی همینه

هرشب زیر نور مهتاب، لب پنجره بشینی و قطرهای بارون دلتنگی رو بشمری!

میدونی تا حالا چندتا شدن؟!

واسه هرکدومشون یه ستاره نشون کرده بودم!

ولی انگار ستاره ها دارن کم میارن!

اشکالی نداره!

اگه تو نیستی،عوضش دلتنگیات هرشب بهم سر میزنن!

هیچوقت تنهام نذاشتن...

مثل خاطره هات که همیشه به تازگی بارون چشام وفادار بودن!   

 ستاره هنوز بیداری؟

بازم امشب خواب نداری؟

نکنه تو هم مثل من دلتنگی...چشم انتظاری!

نکنه تو هم توی شب خسته از غبار جاده خواب مهتابو میبینی!

نکنه هجوم ابرا تو رو هم از من بگیره!

باکدوم بهانه باید شبو از کوچه دزدید/ گل سرخ عاشقی رو به غریبه ها نبخشید

ستاره همه غرورم پیشکش ناز تو باشه/ تو بمون تا چشمای من تا سپیدی سحر تنها نباشه...  

شب وقتی همه جا ساکت میشه انگار صدای ناقوس دلتنگی فرصت رقصیدن تو آسمون دلم رو پیدا می کنه. 

و چقدر رقصیدن این صدا توی آسمون پرستاره زیباست!

خدایا،باهمه دلتنگی ها و کم تحملی ها،غصه ها و دلوابستگی ها

ازت میخوام محبتی رو که توی قلبم بهم هدیه کردی ازم نگیری!

خدایا!یه وقت نذاری خسته بشم! یه وقت نذاری ناامید بشم و رهام کنی!

چقدر دوست داشتن زیباست؛ خدایا! یه وقت این زیبایی رو از قلب من نگیری!!!

خدایا بهونه دوست داشتن این دنیا رو ازم نگیر! 

 

از همه دوستای خوبم که کم یا زیاد اینجا حضور داشتن و نظرای قشنگشون رو به یادگار گذاشتن ممنون

از آبجی های گلم: شیما.فائزه.سارا.مهسا.یکتا.ریحانه.بیتا.شیدا.مینا.آیدا.شادن و ...

وداداشای عزیزم مزاحم کوچولو.اشکان.داریوش.ارسلان.آرتین و ... ممنون. 

 منو هم تو دعاهاتون فراموش نکنین

شاید دوباره برگشتم....